Apr 11, 2013

50 / 52 Απομακρύνομαι και ξεχνώ πως να γράφω..


Κύκλος.. Όλα ξεκινάνε από κάπου και γυρίζουν στο ίδιο ή σε παρόμοιο σημείο. Είσαι μόνος, γνωρίζει κάποιον και μετά πάλι μόνος αργά ή γρήγορα. Είσαι άνεργος, βρίσκεις δουλειά και ξαναψάχνεις. Όχι δεν είναι όλα στην δυσάρεστη πλευρά πάντα, αλλά κάπως γίνεται και συνήθως αυτή θυμάσαι. Ένα αφιέρωμα ζήτησες και δυσκολεύομαι να το φέρω εις πέρας. Είναι τόσα πολλά και δεν ξέρω πως να αρχίσω. Είναι αμέτρητα και δεν ξέρω που θα τελειώσω.. 

Σκόρπιες λέξεις και μπερδεμένες  φράσεις. Αυτό μου ταιριάζει σήμερα.. 

Δεν είναι αυτό το αφιέρωμα..

 ..αλλά ένας τρόπος να μπω εγώ σε μια σειρά για να ασχοληθώ με αυτό που έχω υποσχεθεί. Δεν είναι εύκολο γιατί δεν ξέρω που να πατήσω. Έχω ξεχάσει να σκέφτομαι και να μεταφράζω την εσωτερική μου ροή σε λέξεις και εικόνες. Κλείνω έναν κύκλο και βρίσκομαι στην "δύσκολη" πλευρά του. 

Κατηγορώ.. 

..εσένα γιατί εμφανίστηκες στο Peak κι έκανες το μυαλό μου να ροτάρει και να κατεβάζει από το πουθενά.. Όλα τόσο εύκολα. Κι η στροφή προχώρησε και βρισκόμαστε στο τέρμα και στην αφετηρία. Με το μυαλό κενό και μπερδεμένο να γράφει και να σβήνει.. 

Ασυναρτησίες..
..χύμα σημειώσεις σε λευκές κόλλες, σημειωματάρια και τετράδια.. 
"Γεμάτα τετράδια πλέον, αυτά τα μεγάλα με το σκληρό εξώφυλλο.. Θυμάσαι;

Γεμάτα από σκέψεις που δεν γράφτηκαν ποτέ. Μια σελίδα και μια ιδέα που δεν αντέχεις να καταγράψεις. Αλλά τις θυμάσαι όλες αντικρίζοντας τις κενές γραμμές.. Ξεφυλλίζεις προς την αρχή και θυμάσαι συζητήσεις που οδήγησαν σε αυτά. Ακόμα και διαλόγους που δεν είχαν λόγια, νόημα και δομή..  Θυμάσαι κι άλλα..

Παιχνίδια με λέξεις.. Καφέδες, γλυκά, γαυγίσματα. Ζωύφια.. Ταξίδια μέσα στη νύχτα σε  σκοτεινούς δρόμους στον πανικό για να φτάσεις το συντομότερο.. Φαγητό δίπλα στο παράθυρο με όμορφη θέα. Εκδρομές, μπύρες και βότκες. Χαμόγελα.. Donuts... :D Μοιρασμένες αποστάσεις και τελευταία τσιγάρα στο ΚΤΕΛ. Σοκολάτες. και μακαρόνια με κιμά.. \m/ 

Κατηγορώ εσένα λοιπόν, που μου πρόσφερες έμπνευση απλόχερα και με έμαθες να θέλω να γράφω. 
Αλλά κατηγορώ εμένα για όλα τα υπόλοιπα.. 

Dolkin
11/04/2013

No comments:

Post a Comment