Feb 25, 2013

44 / 52 No Idea


Είναι από εκείνες τις φορές που οι φωτογραφίες μου με φτάνουν σε ένα σημείο που δεν μπορώ ούτε να τις περιγράψω αλλά ούτε και να τις συνδέσω με κάποιο ανάλογο κείμενο. Θα μπορούσα απλώς να γεμίσω με μουσική το κενό γράφοντας και μια πιασάρικη εισαγωγή του τύπου "Μέσα στη φλόγα των ματιών σου απανθρακώνεται όλη μου η ύπαρξη", αλλά σκέφτηκα πως δεν είμαι αυτός ο άνθρωπος πλέον. Μην μπορώντας να συνεχίσω τη ροή επιστράτευσα το μυστικό μου όπλο. Τη Στέλλα.. Αλλά τελικά δεν δυσκολεύτηκα μόνο εγώ.. So here she comes...


Σκέψου.. Πρέπει να βρεις κείμενο.. Χαλάρωσε.. Λίγος καφές ίσως βοηθήσει την κατάσταση.. Το μυαλό μπλοκαρισμένο τελείως.. για λίγο ξεχνιέμαι .. κοιτάζω την φωτογραφία χωρίς background, χωρίς φώτα, χωρίς μουσική και πάλι κενό.. Α ρε Χρήστο!! Ανάβω ένα τσιγάρο ( από τα κομμένα ). Το βλέμμα μου πέφτει στο τζάκι, η φωτιά έχει φουντώσει και μου υπενθυμίζει ότι δεν είμαι μόνη μου.. Στην προσπάθεια μου να σκεφτώ χάνομαι στις δίκες της φλόγες. Ταξιδεύω σε μέλλον και παρελθόν, αναπολώ στιγμές και περιμένω αυτές που θα έρθουν.. Σιγά, σιγά υπνωτίζομε από τον χορό της. Καρφωμένο τώρα το βλέμμα.. κοιτώ με δέος ένα πύρινο θηρίο που μάχεται για την ελευθερία του .. Καμιά επαφή με το περιβάλλον.. Αφήνομαι να παρασυρθώ σ' αυτήν την λαίλαπα.. Το τσιγάρο σιγά - σιγά φτάνει στο τέλος του κύκλου της ζωής του και ο καπνός του μπαίνει δειλά δειλά στο παιχνίδισμα του οπτικού μου πεδίου.. Σαν να ζωντάνεψε η φωτογραφία και ανεβάζει μια παράσταση prive που περιέργως παρακολουθώ με μανία.. Μια ατίθαση σπίθα ξεπετάγεται μπροστά μου για να με ξυπνήσει. Κοιτάζω γύρω μου.. Το τσιγάρο έσβησε.. Ο καπνός του χάθηκε μαζί με την φωτιά που σιγοκαίει πλέον.. Η αυλαία πέφτει και το τετράδιο μου κενό.. Κοιτάζω μια το laptop μια το τζάκι.. Ένα χαμόγελο μου ξεφεύγει και μια γλυκιά ανάμνηση χώθηκε στο βάθος του μυαλού μου.. τι ωραία παράσταση..
TrendoSkylo
(On Holidays!!) 
~/επειδή με διόρθωσε.. :@/
25/02/2013

No comments:

Post a Comment