Dec 13, 2012

36 / 52 House Stuff flash back


Δεν έχω και την καλύτερη διάθεση τελευταία λόγω συγκυριών αλλα προσπαθώ εντέχνως να ανέβω. Με απασχολούν λίγο πολύ θέματα κοινά σε όλους. Λίγο τα πολύπλοκα προσωπικά, λίγο τα διαλυμένα οικονομικά, λίγο τα επαγγελματικά και το αβέβαιο αύριο (και μεθαύριο). Ο σκύλος μου έφτασε τα 63 (convert to dog years), έχει ασπρίσει στη μούρη αλλά η ενέργειά του έχει εκτιναχθεί στα ύψη, σε φάση να μην τον προλαβαίνω σε τίποτα. Και φυσικά έρχεται και το τέλος του κόσμου στις 21 τουτουνού κι ούτε την καινούρια μου EOS 7D θα προλάβω να χαρώ, ούτε θα προλάβω να γίνω μεγάλος φωτογράφος. Που και να γίνω δλδ. ποιος θα μείνει μετά να με θυμάται; Ναι βέβαια με απασχολούν και θέματα όπως το ότι δεν έχω κάνει ακόμη δικιά μου οικογένεια, δεν έχω δικό μου σπίτι, εξοχικό, κότερο, ελικόπτερο κλτ. αλλά τα βάζω σε 2η ή 3η μοίρα (την εφορία μου μέσα). Και είναι κι άααλλα πολλά που δεν θα τα αναφέρω μην φανώ τελείως μαμούχαλος και nerd, αλλά να το ξέρετε..Οι συνωμοσίες δίνουν και παίρνουν.. μας ψεκάζουν, έρχονται οι εξωγήινοι, ο elvis ζει και τέτοια :P

Με αυτά και με τα άλλα δεν είναι αδικαιολόγητο το γεγονός ότι τελευταία το έριξα πάλι στις κραιπάλες και στο αλκοόλ γενικότερα. Σκέφτηκα ότι ήρθε ο καιρός να μεταφέρω το blog στο vodkacigarettesunsteadycamera.blogspot.com [Vodka, Cigarettes & unsteady Camera] αλλά ο manager απέρριψε την πρότασή μου επειδή είναι δύσκολο όνομα και παραπέμπει στην κατάχρηση γενικότερα. Άλλωστε ούτε εγώ θα το θυμόμουν το καινούριο όνομα. Αλλά την vodka δεν την κόβω.- 
Επίσης τι είναι αυτό το πράγμα με τον καφέ; Γιατί άρχισε να τελειώνει πιο γρήγορα; Με έναν γρήγορ0 υπολογισμό που κάνω αυτή τη στιγμή πίνω περίπου 5 καφέδες την ημέρα (με 2πλη δόση καφέ ο καθένας). Έπεσα full στις καταχρήσεις μάλλον.. :P αλλά δεν μαμιέται το τέλος είναι κοντά :P 

"Κ@ρ1ολ1δ3ς γιατροί!! Φράγκο δεν θα προλάβετε να μου φάτε".. 
ααα. 
"Ουτε εσύ φίλε νεκροθάφτη!!"


Σημείωση: Να θυμηθώ να γράψω κάτι για την 7D και άλλα 2-3 πραγματάκια που αγόρασα κι αξίζει ν αναφερθούν.. 
Nα γράψω και κάτι για τον Helmut Newton μιας και θα πάω το Σάββατο στην έκθεση στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών Ιδρύματος Ωνάση. Additional Info here.

Και συνεχίζουμε με αμείωτο κέφι (όπως λέει και ο Τζιμάκος)... 
Αν και ξέχασα τι ήθελα να γράψω στην αρχή νομίζω ότι όλη αυτή η ώρα που μου πήρε για αυτό το κείμενο πέρασε κάπως ευχάριστα. Τώρα που θα επιστρέψω στην προηγούμενη ασχολία μου δεν ξέρω τι θα γίνει.. Αλλά θα αρχίσω μάλλον να προετοιμάζω το επόμενο post.
Αποφάσισα μέχρι το τέλος του χρόνου να φτάσω τα 52weeks στο επίπεδο που πρέπει.. Εντάξει δεν θέλει πολύ, είμαστε μόλις 6 βδομάδες πίσω νομίζω; Παιχνιδάκι.. 

Σας αφήνω με ένα τραγουδάκι για να το ρίξετε κι εσείς έξω ή να το ρίξετε στα ναρκωτικά. Ότι σας καλύπτει τέλος πάντων.. Και καληνύχτα σας... 

ps: Πέφτει η τάση.. Έτσι και κοπεί το ρεύμα θα την μαμήσω τη ΔΕΗ..
.. στα τηλέφωνα :P


If I was to expire on a day like this
Then pay no heed at all
Returned again, my secret fire
From confusion trails
To death's own roll call

And you know that I don't know what to do
But I could wait a thousand years or more
Settled in to the point where I...
I don't know what the hell I'm waiting for

It's my time to be waiting
All locked down, chained in the hole
But when my waiting is done
I'm gonna give it a whirl

Again, try to rewire
The connections of your tired machine
Well, you know you've been a liar
A good for nothing two-faced go-between

It's my time to be waiting
All locked down, chained in the hole
But when my waiting is done
I'm gonna give it a whirl

No comments:

Post a Comment