Sep 28, 2012

25 / 52 Vintage wannabes

Δυστυχώς στερέψαμε από λόγια αλλά φωτογραφίες έχουμε μπόλικες.. Δεν είμαι τόσο Fan των κλασικών still life όπως έχω αναφέρει επανειλημμένως στο παρελθόν αλλά κάποια στιγμή θα έμπλεκα και με αυτό το κομμάτι.  Όχι ακόμα όμως..

Στην προσπάθεια να βρω βιαστικά μια φωτογραφία για την Πέμπτη της προηγούμενη εβδομάδας (ναι νι άργησα για άλλη μια φορά..) άρχισα να τραβάω ψιλοστημένες λήψεις απλώς για να κοροϊδεύσω τον εαυτό μου πως έκανα κάτι δημιουργικό πήρα τους δρόμους, παρέα με όλα μου τα συμπράγκαλα και αφού έκαψα κάμποση βενζίνη δεν επέστρεψα με τίποτα αξιόλογο.
Μπαίνοντας στο σπίτι παρατήρησα τον χώρο ψάχνοντας για κάτι που μου είχε ξεφύγει από το House Stuff project και έπεσα στο τραπέζι με τη γυάλινη επιφάνεια. ΄Μη έχοντας κάτι άλλο να χρησιμοποιήσω, έστησα ένα γυάλινο βάζο με αποξηραμένα λέλουδα και δοκίμασα κάποιες λήψεις.
Το αποτέλεσμα φαίνεται παραπάνω έπειτα από ελάχιστη επεξεργασία στον RAW editor της Adobe και την εφαρμογή ενός Vintage φίλτρου στο PS (Manual εφαρμογή και όχι action..) Λόγω του ότι και το κάδρο γέρνει και η σύνθεση είναι ψυχρή και ανάποδη, πίστεψα ότι ένα ανάλογο φίλτρο θα μπορούσε να σώσει έστω λίγο την φωτογραφία.  

Εξαιρετικά σύντομα θα έρθει και το Post που χρωστάω γι αυτή την εβδομάδα.. Αναμείνατε.. 

No comments:

Post a Comment